Artur Flinta wrote:

Dnia 16-09-2004, czw o godzinie 12:30 +0200, Michal Wisniewski napisał
(a):

Jak wiec wlaczyc akceleracje na tych sterownikach?

Jak jest to zwykły radeon 9000 (a nie wersja mobility) to działa notmalnie out-of the box :) Trzeba mieć kernel-drm, załadowane agpgart z modułem do chipsetu płyty głównej , w xorg.conf czy XFree86.conf (zależy co masz) ustawioną poprawnie grafikę i bedzie OK.

Artur

Tak, zwykly radek wpinany w agp. Wiec mam zaldowane moduly:

nvidia_agp              6044  1
radeon                125348 0
agpgart                28328  1 nvidia_agp

W glxinfo

direct rendering: No

glxgears : 270 FPS

A et sie nawet nie uruchamia:

You are using software Mesa (no hardware acceleration)!
Driver DLL used: libGL.so.1
If this is intentional, add
      "+set r_allowSoftwareGL 1"
to the command line when starting the game.

Gdzie robie blad?

--
Best regards,

Michal Wisniewski
Mail [EMAIL PROTECTED](.)pl
GG 0x21CEC8
Mobile +48697330378

"Predzej sam siebie zgasze, niz się wypale"
                             F. Nietzsche