Grzegorz Konopko wrote:

Jak plyta glowna i jakie moduly do agp ladujesz?

Odpowiednie, nie ma znaczenia bo konfigów nie zmieniałem. Ale jesli to ma pomóc to płyta na via więc:

00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc. VT8366/A/7 [Apollo KT266/A/333]
00:01.0 PCI bridge: VIA Technologies, Inc. VT8366/A/7 [Apollo KT266/A/333 AGP]

via_agp                 7040  1
agpgart                28584  2 via_agp
radeon                126244  2

Od dawna uzywam modułów z jądra i wszystko było ok, pozatym powtarzam ze na gentoo pod XF 4.3.0.1 jest idealnie. A konfigi te same praktycznie.

Sprawdz, ktory pakiet dostrcza biblioteke libGL.so.1.2

rpm -qf /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2

U mnie byla ta z paczki od firegl a pownina byc z X11-OpenGL-libGL-6.7.0-9.

Po reinstalacji ww. paczki u mnie ruszylo. Nie da sie jednak ukryc ze na binarnych jest szybciej.

-- Best regards,

Michal Wisniewski
Mail [EMAIL PROTECTED](.)pl
GG 0x21CEC8
Mobile +48697330378

"Predzej sam siebie zgasze, niz się wypale"
                             F. Nietzsche