Dnia 10-04-2005, nie o godzinie 12:45 +0200, pszemaz WP napisaÅ(a):

A czym siÄ rÃÅni Opteron 1xx od Athlona64? Z mojego doÅwiadczenia nie sÄ
to tak spektakularne rÃznice jak Celeron vs PIV.

> 117.  [AMD][940] PÅyta Tyan Tiger K8W S2875ANRF
>
> Pytanie zasadnicze:
> Czy jest juz wersja PLD 2.0 dla 64bit procesorow?

CoÅ tam jest, coÅ tam dziaÅa, nawet 9 miesiÄcy temu dziaÅaÅo :) Ale nie
ma kilku rzeczy przydatnych na desktopach.

> Czy poprostu musialbym zainstalowac jak dla AMD zwyklego, bo patrzylem
> na ftp.iso... i nie widze zeby cos bylo dla a64 ?

Potrzebujesz rescue CD dla AMD64, i stawiasz system tak jak za pomocÄ
kaÅdego innego rescue :)

> Jesli juz bede wydawal pieniazki chce to zrobic z rozwaga i
> przyszlosciowo ze tak powiem, wiec jesli Opteron jest przyszlosciowym
> rozwiazaniem, to skusze sie na nie.
> Czekam na wasze rady i opinie. Pozdrawiam!

No ja bym powiedziaÅ, Åe nie tyle przyszÅoÅciowym, co obowiÄzujÄcym od
jakiegoÅ czasu, bo Athlon MP chyba nie jest tu konkurencjÄ? A
potrzebujesz faktycznie dwuprocesorowe rozwiÄzanie?

Artur

--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakieÅ rozwiÄzanie;
zatem jeÅli nie ma rozwiÄzania, to nie ma problemu.