Anna Romanowska wrote:

> Tak Kaczmarski i Gintrowski to byl duet!!!!  We wczesniejszych
> wystepach jeszcze im dogrywal Cezary ( bodajze) Lapinski.

Zbigniew Lapinski, gra na fortepianie.
Jest tez kompozytorem, m.in. "Wigilia na Syberii", "Dylemat"
"Czerwony autobus", "Dzieci Hioba" - to tytuly z najlepszej
- moim zdaniem - kasety Gintrowskiego "Pamiatki" (wspaniala
rzecz, szkola patriotyzmu, szkoda, ze nie wydana na CD...)

> Ciekawa
> jestem co sie z nimi dzieje. Pamietam, ze jeszcze ponad 8 lat lemu
> Gintrowski zaczal sam komponowac ale nie wiem co sie stalo z
> Kaczmarskim?

Zszedl na psy, uskutecznia chalture, wielki zwolennik Michnika...

>   Na wspomnienie chrapliwego, spiewajacego  glosu Kaczmarskiego
> dostaje " gesiej skorki"

To chyba ma Pani na mysli wlasnie Gintrowskiego - on ma wlasnie
taki glos, nie Kaczmarski !
Gintrowski nadal komponuje muzyke, zwlaszcza filmowa.

Wielbiciel Gintrowskiego

Krzysztof Borowiak