Kazik Stys wrote:

>         A. Casony
> Kazik Stys
> PS Panie Stefanie,
> Jaki stopien za to dostane?

Panie Kaziku,

dziekuje za przynete, ale ti nie wystarczy na dobra ocene.
Zmarnowalem przez Pana pol godziny na poszukiwaczach chcac sie
dowiedziec czego wiecej o tej dramaturgini <?> - Alejandra Casony
i je tworczosci. No i co? No i nic: znalazlem tylko jedna strone
-czeski afisz tej sztuki:

                Narodni divadlo v Brne
                 Pohostinska vystoupeni
                 22. brezna 1996
                 Mestske divadlo ve Zline
                 predstaveni
                Sromy umiraji vstoje Alejandra Casony

Dziwadlo? Sromy ktore umieraja ze wstydu, stojac? O co tutaj
chodzi?
Winie w pierwszym rzedzie Michala za wetkniecie Cwikly w
sprochniale drewno, a Pana za moje nerwowe poszukiwania Olki
Casonskiej o ktorej nikt nigdzie nigdy nie slyszal (procz Pana i
dziwadla w Brnie).

Na wysokie oceny trzeba sobie zasluzyc dluzszym wykladem na temat
tajemniczej pisarki i jej chyba jedynego dziela na tematy
intrygujace. A moze ktos inny cos wie na ten temat?

Pozdrowienia

Stefan

PS. Nic dziwnego ze polski tlumacz zmienil tytul. Ale jak on
brzmial w oryginale?

Odpowiedź listem elektroniczym