> [...]
>
> Nie... tylko nie "Boze"... , wolaja na mnie tylko Zig, albo Ignac :))))
Milo mi :-))))

> Dziekuje pani bardzo za przetlumaczenie. Mam pewne uwagi co do meritum, ale
> nie sadze, aby miala sens dyskusja z nieobecnym autorem.
>
> Jeszcze raz - podziekowania. (Bardzo ciekawi mnie jak sprawy polskie sa
> postrzegane w niemczech)

Jesli chodzi o TA sprawe, to nie ma spraw polskich. Wiekszosc ludzi u
nas nie wpadlby na pomysl, ze ktos inni niz sami Niemcy sa winni za
Holocaust (uwzgledniajac oczywiscie, ze mieli wszedzie
wspolpracownikow, ale pomysl jest niemiecki!).

Ale Niemcy sa bardziej ciekawi, co sie teraz dzieje w Polsce (Chyba
jeszcze bardziej niz Polacy:-)). Nowy minister od spraw zagranicznych
('Jozek' Fischer), odwiedzial od razu po wyborach Francje, Anglie i
Polske, a nie n.p. Czechow. To tez o czyms swiadczy..

> Zig Rybak

> [...]
Do Moderatora Pana Owoca:
Przepraszam za przekroczenie limitu!!
Prosze mi wybaczyc i przepuszcic (dobrze pisalam?) moj list:-))

Uta

Odpowiedź listem elektroniczym