On 25 Jan 99 at 16:06, Uta Zablocki-Berlin wrote:

> A moze wlasnie mysla inaczej (przedwojenna generacja), bo przezyli
> wojne!
> A reszte postingu nie rozumiem - co ma do tego chlopstwo (moze
> elektryk..:-) i jak ono jest zwiazane z koscielem?
>
> Uta

    Chlopstwo jest zwiazane: chlop byl przywiazany do ziemi,
  co slyszy kazde polskie dziecko na lekcjach historii ;-)
  Nie tylko elektryk, obecnie mamy w elicie np. mechanika
  samochodowego.  Ja zreszta nikomu nie uwlaczam, sa po prostu jacy
  sa.

    Nie wiem  jak Ci to wytlumaczyc. Wyrazilem sie chyba wczesniej
  dosc jasno? Chlopstwo Kosciolowi czapkuje, i o.k., ale nie
  nalezy robic z tego zasady panstwowej.

  ANdrzej