Anna Romanowska wrote:

> Tak, szczegolnie, ze ci inni sa zaproszeni i jada za darmo. Co by nie
> mowic o KPK to wydaje mi sie, ze kurtuazja ( czy jest cos takiego w
> dzisiejszej polityce?)  powinnno byc rowniez zaproszenie
> przedstawicieli organizacji polonijnych , tym bardziej, ze jedzie sie z
> wizyta do kraju ich przodkow.

Przedmiotem oburzenia srodowiska polskiego jest fakt, podkreslam FAKT
niejednakowego
traktowania srodowiska polskiego i zydowskiego przez PMO, albo samego PM. Pan
Kobos
natomiast pozwala sobie przy okazji na oczerianie ludzi z KPK. Czy to jest
fair ? Ocena tego
srodowiska nie jest przedmiotem tej sprawy, ale moze zalezy Panu na tym aby
przy okazji
wlac troche pomyj w to srodowisko.?

> Ha, ha uczciwy z zasadami. Zalezy kiedy.! Czy byl uczciwy wtedy gdy
> przed wyborami obiecywal rezygnacje z GST,  co nigdy sie nie stalo i
> nie stanie czy tez w ostatnich aferach  pepper-spray nie mowiac o
> przegranym procesie  tego rzadu o znieslawienie bylego premiera
> Kanady.

Zahaczyla Pani tylko o te najbardzie okrzyczane. (Ale to rowniez nie jest
przedmiotem
tego sporu jedynie uswiadomienie, ze nie ma ludzi krysztalowo czystych. )

> Niestety Andrzeju, wnioski wyciagneles. Ja zaczynam sie bac nie tylko
> swiata wedlug Switonia ale swiata wedlug Andrzeja Kobosa tez.
>
> Ania

Ja natomiast po lekturze szeregu postingow Pana Kobosa zastanawiam sie po co
skadal
Pan wniosek o ponowne przyznanie polskiego obywatelstwa?

A tak na marginesie pewien znajomy ( Zyd zreszta ) zwykl mawiac, po czy poznac
ze polityk
zaczyna klamac?

Po tym, ze usta otwiera.

Jacek Kupinski