On Fri, 26 Feb 1999, Marek Minta wrote:

> Zwrocilem sie do Glaz-sana po niemiecku bo niby Bambrowie itd. A czemu o rownaniu, bo
> sie Waldku odgrazales, ze masz i mozesz policzyc na swoim kalkulatorku. No wiec jak
> jest z tym liczeniem: masz rownanie czy nie. Tak - nie. Hi-lo (nie Hi lili Hi lili Hi
> lo). 1-0 - jak w komputrze. Prosta sprawa.
>
> Czymta,
>     Marek

Mam a jakze. Nawet zamiarowalem przedstawic na seminarium
prima-aprylisowym. Jednak jeden taki zaufany czlowiek powiedzial, ze
bylbym glupi ujawniajac publicznie swoja teoryjke przed proba
opublikowania gdzies. No wiec teraz waham sie pomiedzy Phylosophical
Review a Hustlerem. Jak sie czgos dowaham, to dam znac.
Tutaj pragne tylko uspokoic, ze niechodzi o zadne hollywoodzkie
armagedony i ufoludki. Tym bardziej jest to interesujace.
No to do siego.
w. glaz

Odpowiedź listem elektroniczym