Anna Romanowska wrote:

> 01/05/99 12:57pm >>>
>
>  >>>  Trzeba miec odwage, zeby opisac te znaki, ktore sie ludziom
>  >>>najpierw przyporzadkowalo, a nie te, co do ktorych sie przyznali
>  >>>ze sa. Niech wiec przyzna sie ktos do Byka, Panny, Strzelca
>  >>>i Koziorozca.

> Ja jestem Strzelec. Chetnie czegos dowiem sie o sobie
> Ania

Strzelec  Osobnik spod tego znaku wykazuje duzo energii i zapalu -
urodzony dzialacz spoleczny w peerelu ormowiec.  Oczywiscie do czego sie
nie wezmie to spieprzy.  W mlodosci zabiera mlodszym dzieciom cukierki i
podglada starsza siostre w toealecie.  Na starosc spisuje wspomnienia od
poczatku do konca zmyslone.  Grafoman.   Jak moze tak unika mycia nog.

Odpowiedź listem elektroniczym