Do astrologicznego opisu byka nalezy dodac, iz uwielbia on harmonie i
rownouprawnienie.  Przykladowo, skoro ja absolutnie nie przeszkadzam
kurzowi to dlaczegoz niby kurz mialby mi przeszkadzac?

Poza tym wbrew powszechnej (bzdurnej) opinii iz byki pedza przed sie na
oslep, niektore byki sa nieslychanie finezyjne w doborze "path of the
least resistance."

O jednym byku, jego malzonka mawia (do dzieci) "gdyby tak mnie zabraklo,
to ojciec wigilie przywiozlby Wam z najblizszego McDonalda."

Co rzecz jasna jest stwierdzeniem klamliwym, bowiem zdecydowanie
preferuje Burger King.

Rafal

P.S. W przyszlym tygodniu (poniedzialek-czwartek) bede w Dallas, TX.  Jak
jaki polandowicz/-ka w poblizu przebywa, chetnie postawie piwo.

R.

Odpowiedź listem elektroniczym