Aleksandra Tomasik wrote:

> [...]
> to trzeba zinterpretowac i jak kazda interpretacja wynikow nie jest
> nieomylna. (w interpretacji bierze sie pod uwage co (np Slonce itp) i gdzie
> (jest w znaku, ktory jest tez popularnie nazywany naszym znakiem zodiaku;
> jest tez w tzw "domu" -  jest 12 domow, kazdy oznacza sfere naszego zycia,
> np 1 to osobowosc,2-sprawy finansowe itd)
> 6 dom oznacza zdrowie. Zaleznie od tego co w nim jest (np jakas planeta) i w
> jakim jest znaku Zodiaku - to mozemy okreslic TYLKO potencjalne klopoty.
> Astrologia nie determinuje NIC ona tylko okresla tendencje i potencjal

[ciach]

Chyba nie chce nam Szanowna Pani wmowic, ze sama wierzy w tego
typu brednie o wplywie cial niebieskich na nasze zycie w rozumieniu
astrologicznym ? Dla czlowieka wierzacego powinien byc to wylacznie
stek bzdur, sluzacy ewentualnie rozrywce w wolnej chwili czasu i to
z wielkim przymruzeniem oka !

> Gdyby ludzie znali prawdziwa astrologie moze by uniknelo sie pare nieudanych
> zwiazkow (kto zna szczesliwa pare meza Barana i zony Raka?)

Ja znam z autopsji: jestem Baranem, zona Rakiem, trwamy - zapewniam
Pania - w bardzo szczesliwym i pelnym milosci zwiazku malzenskim
juz od ponad 21 lat. I czy fakt ten burzy Pani swiatopoglad ?
Mam nadzieje, ze nie... 8-)

Pozdrawiam wszystkich tkwiacych w gwiazdach z planety Ziemia

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym