>Jesli wiec dobrze rozumiem data urodzenia nie tylko pod okreslonym
>znakiem zodiaku, lecz i dokladniejsza nie ma prawie zupelnie znaczenia.

Nie, zle pan rozumie. Uklad planet w momencie urodzenia ma bardzo duze
znaczenie w okresleniu osobowosci - te dwie osoby NAPEWNO maja pare cech
wspolnych -
Ale osobowosc jest wynikiem i innych czynnikow, a do tego moze to wszystko
byc zagmatwane poprzez takie glupie rzeczy jak np niedobor cynku. Zauwazono
ze dzieci, ktore byly agresywne mialy niedobor cynku. Wystarczylo by lykaly
pigulki by tej zbednej agresji sie pozbyc. Taki niedobor moze wynikac z
roznych powodow - i wsrod dzieci urodzonych o tej samej porze niektore moga
byc agresywne a niektore nie.
Czyli diametralnie (niby) rozne osobowosci. Ale ja wiem ze nie.
Prawdopodobnie rodzice tez sa inni.
Natomiast blizniaki (identyczne) juz maja tych podobienstw wiecej - choc nie
sa nigdy klonem jednakowym. Z tego widac ze jest jeszcze cos, poza
astrologia i genetyka co wplywa na osobowosc.
A co to jest to niech sie filozofowie glowia. Ja oczywiscie i tu mam swoje
zdanie ale madrzyc sie nie bede bo to juz jest w ogole straszna herezja.
Pozdrowienia
AT
Czy  Byki (tutejsze) maja ciagoty do muzyki?

Odpowiedź listem elektroniczym