Dabrowka Ujec wrote:

> Po co zlosliwosc i pogarda w stosunku do innych,
> niz ci biali i ci hetero? Brak szacunku, to i brak
> norm i kultury, rowniez osobistej, o ktora pan przeciez
> glosno walczy.. A moze w normy i zasady katolickie,
> ktorymi sie pan tak szczyci wpisana jest owa pogarda,
> niechec i ponizanie 'innych'?

Konia z rzedem temu, kto wytlumaczy mi, czemu okreslenie
"biedny murzynek" i "homos" (skrot od: homoseksualista)
sa przejawem "zlosliwosci i pogardy w stosunku do innych" !
I gdziez tu brak szacunku ? Ja z pelnym przekonaniem
i spokojem ducha stwierdzam, ze nie widze tu zadnego
z inkryminowanych mi przez pania Dabrowke wypaczen.

Natomiast bezwzglednie widze zle skrywana nienawisc
w stosunku do KK w domniemaniu o wpisanej w "normy i zasady
katolickie pogardzie, niecheci i ponizaniu 'innych'".

Powiem krotko: jesli pani Dabrowka nie cierpi KK i ma na
pienku z Panem Bogiem, to niech to powie wprost, a nie
wynajduje w wypowiedziach osob wierzacych tresci, ktorych
one tam nie umieszczaly ! Moge miec takie zyczenie ?

> Prosze pana, dziekuje za komplement jezykowy.
> Potwierdzil pan tym tylko moje obserwacje, ze przy braku
> rzeczowych argumentow serwuje pan swoim dyskutantom
> zlosliwosci, ktore niczego nie wnosza do dyskusji,
> poza ewentualna checia ponizenia i osmieszenia
> rozmowcy.

Tu polecam powrot czytajacemu do poczatku tego listu.
Jak zareagowala pani Dabrowka na moj argument o za duzych
dziurach w prezerwatywie ? Wlasnie zaserwowaniem zlosliwosci,
ktore niczego nie wniosly do dyskusji.
Moralnosc Kalego to sie nazywa, pani Dabrowko...
Nawet smile'a Pani nie dostrzegla ?

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym