On Tue, 12 Jan 1999 18:38:29 +0000, Beata E. Kupiec wrote:

>Napisze o tym moze pozniej bo nie mam czasu  - pracy duzo a
>jutro udaje sie w strony p. Magdy N.  - wypisuje sie wiec z listy
>na te pare dni.

A to sie akurat wybralas! We Francji dzis od rana sniezna zawieja.
Kataklizm! - pewnie juz z 30cm tego napadalo. Czegos takiego od
wielu lat nikt tu nie widzial.:-0 Pociagi poopozniane, na
autostradach nieprzytomne korki, Francuziki lataja w
marynareczkach i pantofelkach jak oglupiale. Ja sie urzadzilam na
cacy (tez w pantofelkach, a jakze) - zmyslnie zlecialam na zbity
leb z kilku oblodzonych schodow, ze wzgledu na pare guzow i
siniakow, jak pewnie tez wyjatkowe warunki meteorologiczne
dostalam wlasnie poltora tygodnia zwolnienia, potem zaraz mam dwa
tygodnie wakacji. Do wiosny jakos docipie.;-)

jestem na tyle chodzaca, ze dobrej kawusi zrobie, a wiec
serdecznie zapraszam,

Magda N

Odpowiedź listem elektroniczym