> A Andrzejowi Szy., sprawozdawcy sportowemu na liscie PL :),
> powiem po cichu, ze miedzynarodowe jury wybralo
> Johan'a Cruiff'a na pilkarza stulecia (nie wiem tylko, czy
> w Europie, czy swiecie). Na 10 miejscu znalazl sie
> drugi Holender, Marco van Basten. Nie podano
> innych miejsc, ale zapewne i dla Polakow zarezerwowano
> jakas zaszczytna pozycje... Moze dla Bonka...?
>
> Dabrowka

   No wlasnie, dawno nie bylo nic ze sportu...Graja o puchar
 Saporty koszykarze i Zepter Wroclaw u siebie przegral
 1 punktem, a PKS Pruszkow tez u siebie wygral wiecej
 niz 1, cos 7-8. Rewanze za tydzien, gora dwa ;-),
 wiecej szans ma... Zepter, bo maja latwiejszego rywala.

   A co do pilkarzy...No jak dla mnie, mimo wszystko Pele.
 A Cruyff? No wlasnie, poprawilas mi kiedys pisownie Van der Sara,
 a mnie teraz wydaje sie, ze to sie jednak tak pisze...Cruyff
 wiec mial troszke jakby za krotka kariere reprezentacyjna.

   Pierwsza dziesiatka? Tu latwiej ;-)  Obok Pelego Garrincha,
 Maradona, i mielibysmy tamten kontynent z glowy. Czy z Europy
 Cruyff i Van Basten? No, niech bedzie, Cruyff i Van Basten ;-)
 Beckenbauer i Platini, to jasne. Bramkarze...dla nich to
 trzeba by osobna klasyfikacje, niech bedzie jako reprezentant
 Jaszyn. Jeszcze Gerd Mueller i wypadaloby ktoregos z Wlochow
 i to obronce, bo z tego slyna, no wiec Baresi. Chociaz skoro
 o pilce mowimy, to powinna byc pierwsza jedenastka, czyli
 znajdzie sie miejsce dla slynnego Alfredo di Stefano.

 Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym