> Kolejny raz przyjemnie zaskoczona ta ogolna wiedza, nawet niepolska,
> chcialam zapytac, czy ktos tu zna GEORGa FRIEDRICHa HAENDELa.

> Uta

No dobrze bez sciagania to pewnie Hendel, znany mi takze jako Handel od
"Muzyki na wodzie".  Lepiej bedzie wiedzial p. Lenartowicz:)
Pytanie jednak dlaczego uznany byl za kompozytora angielskiego?

AS

P.S.  Z ostatnich Pani postingow dowiedzialem sie ze jest Pani Niemka.  Tego
nie wiedzialem piszac do Pani po raz pierwszy.  Przepraszam wiec za forme
wyrazonej wowczas uwagi, choc potwierdzam, ze w intencji byla ona z
usmiechem i bez "pokazywania zebow".

Odpowiedź listem elektroniczym