Pani Uta zaskoczona pyta :

>  Kolejny raz przyjemnie zaskoczona ta ogolna wiedza, nawet niepolska,
>  chcialam zapytac, czy ktos tu zna GEORGa FRIEDRICHa HAENDELa.
>  Mieszkam na ulicy o tej nazwie. [...]
>  Wiec prosze nie zawiedzcie mnie i chociarz jeden POLANDeLowicz
>  niech to potwierdzi (ale nie sciagac..:-).

Haendel napisal wiele oratoriow, w tym "Mesjasza", ktorego wlasnie sobie
slucham. Jeszcze nie doszlam do Alleluja w drugiej czesci. Jak dojde,
to wstane z miejsca od komputerowej klawiatury, tak jak publicznosc
porwana... wzniosla powaga tej muzyki.

W zeszlym tygodniu sluchalam "Judy Machabeusza" i takiej jednej ody
na czesc sw.Cecylii. Moze mam nietypowy gust, ale najbardziej ja lubie.

A tak w ogole to ten  Georg Friedrich to byl gosc, jezeli robil takie numery.

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym