> ze zmrozonym

> Ale chyba tylko dlatego, ze na przywozonej z Polski kapuscie. Tego
> swinstwa, ktore w Niemczech sprzedaja to ja do ust nie biore.
>
> UWAGA!!! SMAKOSZY O WRAZLIWSZYCH ZOLADKACH PROSZE O
> ZANIECHANIE DALSZESZEGO CZYTANIA BO IM SIE NIEDOBRZE
> ZROBIC MOZE!!!
> NAPRAWDE!!!
>

> A wiec jest jest kapusta kiszona z ananasem, Brrryyy...
> z rodzynkami, Leeee..., z winem musujacym(Sekt), Uhhh...
> z curry.... ja juz nie moge....
>
> W niczym to to nie przypomina tej zlocistej i chrupiacej kapustki,
> [...]

Kapusta jest rodem ze Szwajcarii makuje doekonale - wlasnie jest taka
chrupiaca  i zlocista. generalnie dostepne sa 2 warianty "czysta" i z
kawalkami boczku - bigos z obydwu jak ta lala. Problem moze polega na tym ze
Szwajcarzy mimo t ze ja doskonale produkuja nie wiedzo co z niej da sie
zrobic ...

reg.
Piotr

Odpowiedź listem elektroniczym