>/.../
>Znalazl, przepajstowal i przeslal,
>Wilhelm Glowacki

Bardzo sie ciesze i serce me pokrzepione. Tylko po coz pan Wilhelm juz w
tytule jest taki zgodny inaczej. Po co lagodzi inaczej, a?
Co do rzeczy samej zasadniczej, to wyznac mi przychodzi, ze ostatnie
dzialania rodakow z Australii ciesza sie na Mazowszu coraz wiekszym
rozglosem. Mazowszanie, jak ich spytac (proba niereprezentatywna :-), w
takich wlasnie dzialaniach widza element slynnego zaspiewu 'nie rzucim ziemi
...'
Nie w wycinaniu w pien myslacych jak oni - inaczej : )

Wojtek Jeglinski

PS. Ale, ale Wasc zdaje mi sie w kanadyjskim kraju?? A ja czytam w
dzisiejszej 'Rz', ze tam niedobrze. 'W Kanadzie nie taka znow kanada' Roman
Wieruszewski  pisze. Prawa czlowieka lamane sa. Zachecam do lektury i
rozwazenia Wielkiego Emigracji - inaczej  ;-))
PPS. Nooo, moze prosze zaczekac do nastepnej sesji Komisji Praw Czlowieka.
Po Kanadzie bedzie Polska.

Odpowiedź listem elektroniczym