Anonimowy Autorze (AA),
                         nim odpowiem chcialbym dokonac prezentacji. Nazywam sie
Wojtek Jeglinski
i mieszkam na Mazowszu. Wiem, ze w internecie to niewiele znaczy i rownie
dobrze moglbym powiedziec 'nazywam sie Gruszka Klaps'. Niemniej oryginal
lepiej mi brzmi.

Napisano:

>Cim ci rym cim jam cim cim z kanady. To jakie prawa sa lamane? Czy ma pan
>na mysli Indian, lubo Innuitow?
>Bo chyba nie chce pan tutaj przytoczyc calej masy emigracji przybylej po
>wolnosc  a do roboty zagnanej?

>Co do lektury to nic mi sie ona nie zda bo ja mam rzeczywistosc za oknem.
>Toronto w przededniu lata. Zas z przyjemnoscia dowiem sie jakie to
>rozwazania sa na temat Wielkiej Emigracji?

Ha, jakze mam odpowiedziec? Moge tylko pisac, ale na drugim koncu kabla ktos
to moze aktem czytania przemienic w lekture i cala robota zda sie na nic : )
Nadto bedzie to jedynie bardziej lub mniej udolne streszczenie odnosnego
artukulu, ktory ze szczerego serca : ) polecalem drogim rodakom za morzem.
Co do rzeczywistosci zas, to w zgodzie z nurtem (bez)pretensjonalnych
cytatow chcialbym przytoczyc:
'Poza rzeczy-wistoscia nie szukaj juz niczego -
Bo wistosc tych rzeczy
Jest nie z swiata tego'.

No to jak? Ten moj list jest za oknem czy na ekranie nie ze swiata tego?

Wojtek Jeglinski

Odpowiedź listem elektroniczym