Czy

>Odczytalem dobrze. I dobrze zrozumialem Pani intencje. Nie wiem z jakiego
>powodu nie chce Pani zauwazac tresci mojego listu, koncentrujac sie na
>domniemanej osobistej nieprzychylnosci.

ZB

>Wycialem jedynie to czego nie komentowalem, bez zadnego uszczerbku do
>wymowy Pani listu. Nie zajme stanowiska co do Pani osobistych komentarzy.
>Nie warto.

>Wiec wlasnie o to mi chodzi. Czy to nie Pani demokratycznie wybierala ten
>rzad wierzac, ze bedzie tlumil wszelkie objawy rasizmu i nietolerancji?
>Dlaczego nie podoba sie Pani, kiedy rzad staje do wysokosci zadania ?
>
>Zig Rybak

A dlaczego mialo by mi sie podobac? Uwazam, iz najazd na Jugoslawie i
wciagniecie w wojne wszystkich panstw NATO jest politycznym pociagnieciem
USA. W czasie wyborow dyskutuje sie glownie na tematy polityki wewnetrznej a
nie zewnetrznej w zwiazku z czym zaden z kandydatow nie przedstawia w swoim
programie koncepcji wojennych. Uwazam, ze rzad mial obowiazek sie ze mna
skonsultowac. Calkowicie popieram ZB w tym co mysli i pisze.

Gdyby mogl mi pan dokladnie powiedziec o co panu chodzi bylabym wdzieczna.
Podsumowujac , nadal uwazam iz Kanada nie miala prawa zaatakowac Jugoslawii,
co nie oznacza ze Miloszevic nie jest morderca, bo nim jest a moj protest
przeciwko udzialowi Kanady w wojnie nadal uwazam za sluszny ( protest nie
wojne!)

Pan jest za czy przeciw.  A jezeli za to tak dokladnie za czym?

Sliwka

Ps  ,' koncentrujac sie na domniemanej osobistej nieprzychylnosci. ?????'

Jest to kolejne domniemanie pod ktorym sie nie podpisuje