Z.I. Rybak wrote:

> Pan Arkuszewski pisze:
> [...]
> sprawiedliwosci.
>
>   Smiem watpic. Takie prawo nie zostalo wprowadzone w celu ochrony
> interesow i imienia Polakow. Mysle, ze szwajcarski wymiar sprawiedliwosci
> pozostalby bierny w obliczu podobnego klamstwa.
>
>   Trudno mi jest uwierzyc, ze w Szwajcarii nie istnieje prasa zydowska, w
> ktorej czesto powtarzaja sie stereotypy takie jak te, ze Polak jest z
> definicji antysemita (cokolwiek mialo by to oznaczac). Czy szwajcarski
> [...]

  Moze mi pan nie wierzyc, ale w CH nigdy nie tylko sie nie spotkalem okreslenia
"polskie
obozy koncentracyjne", lecz nigdy o podobnym okresleniu nie slyszalem. Zas
wspomniana ustawa zwana antyrasistowska jest dosc neutralna i dlatego
przypuszczam, ze podobne okreslenie
sady szwajcarskie zakwalifikowaly by jako "Holocaust lie".

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym