Andrzej Szymoszek:

> On 27 Aug 99 at 12:18, Waldemar Glaz wrote:
>
>     Nie chce sie wtracac, ale:

>    Czyzby to znow wrocily Zielone, czy pluraris majestatis?

A jak to wlasciwie bylo? Z tymi powrotami i zniknieciami. Jest juz
jakas teoria?

>    Ha! WTI buzuje az huczy. Zob. moja odpowiedz Panu Pecowi napisana
>  przed przeczytaniem tego tekstu...

Bede musial sobie przypomniec... ale jako stary ministrant... w
razie czego, Ty Jedrus pomozesz?

>    Pudlo. Zablocki nie ma ulubionej druzyny, nie oglada meczow,
>  tepi moja pisanine sportowa na niniejsza liste.

Co z tym fantem zrobic? Czym moglbym sie ukarac? O filmy i
seriale s-f lubie. Szczegolnie o spotkaniach trzeciego stopnia,
choc to ponoc anachronizm, czy cos takiego.

>    To moze byc trafione. Zablocki jest znanym kuchmistrzem
>  i smakoszem. A czy zakaz dotyczy takze Dziennikow Kisiela?

W rzeczy samej trafione. Uwielbiam kisiel, szczegolnie z borowek
czerwonych, chociaz nie gardze wisniowym lub zurawinowym.
PanieWaldku chce mnie wyglodzic, zeby potem miec ze mna
latwiejsza rozprawe - znam to z ksiazek i filmow. Bardzooo
nierycerskie.

>    3 grosze nieproszony wtracil
>
>    Szy
Irek