>pierwsze
>do
>goscine
>Zydzi

>Co robie w Kanadzie? Zyje i pracuje. A mozna wiedziec co z mojej wypowiedzi
>tak szanowna pania ugryzlo? Jezeli pani nie chce moze nie isc. Ja ide. Na
>Wegrzech nie mam co robic. Nie znam wegierskiego.
>
>Pozdrawiam
>
>SLiwka Prunka

No to otwartym tekstem jak aluzji nie chwycono. Trzeba byc ostroznym z
radami typu Polacy niech sie zajmuja Polska w Polsce jak samemu jest sie
Polakiem co sie zajmuje Polska - w Kanadzie. Czy chciala by Pani, zeby
ktoregos dnia Kanadyjczycy powiedzieli Pani, milo bylo, ale dosyc juz tej
wizyty, prosze wracac do siebie?

Wiem ze Pani nie zna wegierskiego i wiem ze nie jest tez Pani Sliwka
(wegierka), ale uwazam ze nalezy sie podpisywac wlasnym nazwiskiem i
imieniem pod tym co sie wysyla w swiat. Ze ma Pani na imie Krystyna, to da
sie wydedukowac z adresu, ale reszta? Czy Pani sie wstydzi tego co Pani
pisze, czy czegos boi? Kanada to podobno wolny kraj...

Ja tez bym poszla na to spotkanie, ale mi Hong Kongu za daleko!

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym