Znalazlem ci ja dzisiaj na Yahoo
http://sports.yahoo.com/m/world/news/reuters/991001/reu-europe_poland_squad.html
wiadomosc na temat skladu polskiej druzyny na mecz ze Szwecja. Oto on:

Bramka: Adam Matysek (Bayer Leverkusen), Jerzy Dudek (Feyenoord
Rotterdam).

Obrona: Tomasz Waldoch (Schalke 04), Jacek Bak (Olympique Lyon), Tomasz
Klos (Auxerre), Tomasz Hajto (MSV Duisburg), Rafal Siadaczka (Austria
Vienna), Jacek Zielinski (Legia Warszawa), Marek Zajac (Wisla Krakow),
Arkadiusz Kaliszan (Polonia Warszawa).

Pomoc: Piotr Swierczewski (Bastia), Slawomir Majak (Hansa Rostock),
Krzysztof Nowak (VfL wolfsburg), Jerzy Brzeczyk (Maccabi Haifa),
Radoslaw Michalski (Widzew Lodz), Tomasz Rzasa (Feyenoord), Sylwester
Czereszewski (Legia Warszawa).

Atak: Krzysztof Bizacki (Ruch Chorzow), Miroslaw Trzeciak (Osasuna
Pamplouna), Radoslaw Rilewicz (Tirol Innsbruck), Andrzej Juskowiak (VfL
Wolfsburg), Maciej Zurawski (Lech Poznan).

Czyli wychodzi mi 7 zawodnikow z klubow krajowych w 22 osobowym
skladzie. Czy naprawde w klubach krajowych jest az tak zle? Szczegolnie
zastanowilo mnie miejsce w ataku dla Miroslawa Trzeciaka z Osasuna
Pamplona. Ten klub paleta sie chyba gdzies w III lidzie hiszpanskiej
(wiem bo moja siostra mieszka wlasnie w Pamplonie).  A moze on
rzeczywiscie jest taki dobry?

Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym