>Cos sie nie zgadza. Chodzi chyba o Trzecia Osobe, czyli Ducha Swietego, a
>to przeciez... tez rodzaj meski. :-)
(...)
> Moj Boze, to tak to teraz w Polsce mlodziez religii ucza? Po co wiec bylo
> tyle krzyku jak wprowadzano ja do szkol?

Religii uczylem sie kiedy jeszcze nie byla wprowadzona do szkol i zapewniam
Pana, ze znam ja wystarczajaco dobrze.
Po co bylo tyle krzyku to niewiem, trzeba spytac tych, ktorzy krzyczeli. ;-)

> Paaaanie Sulej! Przeciez to to samo Slowo co w nastepnych slowach sw Jana
> Cialem sie stalo i mieszkalo miedzy nami. Duch Sw w postaci golebicy cialo
> moze i mial ale miedzy ludzmi raczej nie zamieszkiwal.

W rzeczy samej tu mnie Pan troche zagial. Troche niedokladnie przeczytalem
poprzedni list Pana Szymoszka, ale skoro mial to samo na mysli co Pan, to
faktycznie wszystko sie zgadza. :-)
Jednak myli sie Pan twierdzac, ze Duch Sw nie zamieszkiwal miedzy ludzmi,
poniewaz, choc w formie "niematerialnej", jest obecny wsrod ludzi od samego
poczatku, wiec "raczej" zamieszkiwal i zamieszkuje. ;-)

> Niech wiec pan raczej cicho siedzi, z uwaga slucha, i nie wtraca sie do
> teologicznych dysput takich tuzow jak Szymoszek czy Niewiadomski:-) Wtedy
> Duch Swiety, ktory oswieca serca i umysly nasze, doda panu ochoty i
> zdolnosci, i ta nauka bedzie panu z pozytkiem doczesnym i wiecznym.

Watpie czy na tej liscie warto sie czegos uczyc. Za duzo "nauczycieli". ;-)

> Michal N.

Michal Sulej
tel. (48) 0 501 937 307
[EMAIL PROTECTED]  http://www.ariadna.pl/psychologia