Pawel pi.es :-) apeluje do amk:

. Mialem wiele podobnych doswiadczen z osobami,
>ktore po powrocie z zagranicznych podrozy do kraju albo w czasie
>ich wizyt w Polsce robili to by zaimponowac.
>Coz, wedlug mojej opinii, jedynie sie osmieszaja.
>Panie Kobos, jest Pan wciaz na polskiej liscie dyskusyjnej,
>odbiorcami Panskich listow sa Polacy - pisz Pan po polsku.
>Nikomu Pan nie zaimponuje szczatkowa znajomoscia angielskiego.
>Imponowal mi Pan (i zapewne wielu innym czlonkom listy) swa
>wiedza i oczytaniem - trzymaj sie Pan tego.
>
>Swoje trzy grosze przekazal
>
>Pawel Sikorski

a ja mysle, ze Andrzej uzywa jezykowej prowokacji ;-) Bo jakze inaczej
potraktowac ponizszy lapsus [ po polsku!!!!) redaktora "Zwojow":

Pan Wilhelm Glowacki ma historie postingow na Poland-L
>    oczyszczajacych nazizm,

- Andrzeju, zlituj sie nad nami : -)

Serdecznie

Magda, ta co ma historie _frywolnych_ postingow na P-L

Odpowiedź listem elektroniczym