At 01:03 AM 10/25/99 , you wrote:
>Pawel pi.es :-) apeluje do amk:
>
>[...]
>
>Serdecznie
>
>Magda, ta co ma historie _frywolnych_ postingow na P-L
A oto kawal jaki przysporzyl mi kolejny tytul "antyfeminista". Gdyby tylko
ta "feministka" miala rozum w glowie miast......, to przypuszczalnie
nabrala by wody w usta:

Plazowicz znalazlszy butelke, po jej otworzeniu zobaczyl genie, ktora mowi tak:
zapomnijmy o 3 zyczeniach,powiedz mi jedno a dobre i problem z glowy.
Na to plazowicz: zbuduj mi most z Vancouver do Honolulu, bo nigdy nie bylem
na Hawajach.
Ona; wiesz, problemu nie ma, ale jak sie znowu wlacza ci z ochrony
srodowiska, po zatym trzeba duzo stali, cementu,etc. Pomysl cos innego a
zrobie napewno. OK.
W takim razie postaraj sie abym ja byl w stanie zrozumiec mentalnosc
kobiet, ich radosci i smutki, etc.
Po chwili genie mowi;
-no to ile chcesz f...n linii  na moscie do Hawaii, dwie czy cztery.
Mam nadzieje, ze jezeli sa na liscie feministki, to nie dostana ataku
serca-:))))
W.G.

Odpowiedź listem elektroniczym