>      Niemniej jesli juz jest zgoda co do tego, jak nalezaloby
>    podziellic rok na te polowy, to duzo ;)

E tam to malo. Trzeba je jeszcze dzielic razem ( hi,hi hi...)

>     Male dzieci nieco utrudniaja prowadzenie takiego trybu zycia.

To dlatego trzeba sie koniecznie o duze postarac.

>   Tymczasem patrze przez okno, tu we Wroclawiu kolo Odry niesamowicie
>   mistyczna mgla, z wiekszosc drzew juz opadly liscie, podziwiam wiec
>   dyskretny urok krajobrazu. I chce mi sie spac, a jakze.

No prosze a nie mowilam?

>     Ale dobrze jest czasem odpiac podpinke.

???

>    Dzwonic telefonem? No, mozna. Nieco pozniej mozna tez dzwonic
>   dzwoneczkami: Jingle bells, jngle bells...

>    Byla tu juz kiedys jedna Malina. Z powstaniem tej obecnej chyba
>  jakis Miczurin mial do czynienia, bo wczesniej byl to inny owoc.
>  Ale niech bedzie. Tylko znowu czemu Ptys. Jak Malina, to predzej
>  Balbina.
>
>  Andrzej

E tam, co ty wiesz o przygodach Morinkow? Nic. Malina pochodzi od
Malgorzaty. W naszym rodzinnym imionarzu Malgorzata wymawia sie nastepujaco
( nie ma schematu kto gdzie i dlaczego)

Malgorzatka
Margaretka
Malgosia