>????? Nie spodziewalem sie takiej odzywki od tak tolencyjnej osoby jak
Pani...

>Zig Rybak

A ja myslalem ze wykluczenie Pana Kobosa z listy mialo sie odbic pozytywnie
(takie chyba byl cel tego przedsiewziecia, moze sie myle) na liste, okazuje
sie ze wielu potraktowalo to jako bodziec do dalszych malych wojenech i
potyczek, wzajemnego przygryzania sobie, moze by tak znowu jakas podliste
utworzyc...
albo moze osoby ktore tak ochoczo zareagowaly na propozycje Pana
administratora zastosowaly sie tez do jego apelu i przeniosly ta tematyke na
juz utworzona.

MK
http://komarek.homepage.com

Odpowiedź listem elektroniczym