>Tak stac czujnie na strazy!
>Odpowiem jednak na pytanie:  NIE! Nie jest.  Ten ponizej tez nie.
>Ale na wszelki wypadek nie podaje autora.

ok... to sie pobawie i troche wierszyk 'przerobie':

>PCHLA I RABIN.
         ^^^^^
               BISKUP

>Pewien rabin, w talmudzie kapiac sie po uszy,
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^  biskup, w Pismie

>Cierpial, ze go pchla gryzla; w koncu sie obruszy:
>Dalej czatowac-zlowil. Srodze przycisnieta,
>Krecac sie, wyciagajac glowke i nuzeta:
>"Daruj, rabinie, madremu nie godzi sie gniewac;
         ^^^^^^^  biskupie
>O swiety synu Lewi!, nie chciej krwi przelewac!"
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Nastepco Piotrowy!

>"Krew za krew!-wrzasnal rabin-Beliala plodzie!
                         ^^^^^  biskup
>Filistynko, na cudzej wytuczona szkodzie!
>Mrowki maja spichlerze, pracowite roje
>Znosza miody i woski, a truten napoje:
>Ty sie jedna srod ludzi z liwarem uwijasz,
>Pijaczko, tem szkodliwsza, ze cudze wypijasz.
>"-Zakonczyl i gdy wieziona bez litosci dlawi,
>Pchla konajac pisnela: "A czym zyje rabi?"
>                                    ^^^^ biskup

>Widac prawnikow (amerykanskich) poeta jeszcze nie znal.
>AS

rozumiem, ze panowie ASM i AS nic przeciwko modyfikacji
nie maja, bo wszakze sami uznali, ze oryginal 'anty' nie
jest...

lukasz

PS. tak coby nie bylo watpliwosci - nie mam nic przeciwko
    Kosciolowi.

Odpowiedź listem elektroniczym