Nie wiem jaki jest ten Twoj kuzyn Krzysio, ale Ty sama zaczynasz
przypominac mi buldozka angielskiego  co to jak zlapie cos w zeby to nie
moze puscic.

Sluchaj Anka,  To takie trafne porownanie, ze nie moge sie opszec pokusie
skopiowania.  Tak mi sie Ty wlasnie kojarzysz.  Nie wiem jakie komendy sa
skuteczne na buldozka, ale wiem co czlowiekowi powinno wystarczyc.

> Nie zgadzasz sie z panem Andzejem to sie nie zgadzasz, ale zostaw go w
spokoju.

Jeszcze raz samo sedno:  Nie zgadzasz sie z Pania Malgorzata, to zostaw ja w
spokoju.  Tyle dobrych nauk zawdzieczam Ci Anko.

Czasem trzeba umiec skapitulowac w dyskusji nawet jak czlowiek jest swiecie
przekonany ze ma racje.

> A skad Ty wiesz kotku,
> Ciekawa jestem jaki jest ten idalny stan w Polsce ktory by spotkal sie z
Twoja aprobata

Ja wiem, piesku drogi, ciepeczko kochana... Ten idealny stan byl juz
wymalowany przez wizjonera Pana Andrzeja Szymoszka.
i tylko prosze niech sie On czasem nie obraza, bo to jest tylko lustro w
ktorym sie widzimy.

> Pozdrowienia Anna Niewiadomska.

Serdecznie dziekuje Aneczko.

AS