Malina Ptys:

>  Nic sie nie martw Malin dla wszystkich starczy:)))))))))))))

No nie wiem... lasuch straszny jestem i mimo, ze spod lasu Malin
nigdy nie mam dosyc.

> dzieki serdeczne, a skad bedziesz jechal, tzn gdzie mieszkasz? mam troche
> zdjec dla rodzicow moglabym podrzucic ....( widzisz jak to jest, jeno zza
> rogu zerkniesz a juz cie do bryki zaprzegaja:))))))
>
> Malina

Z okolic Porta Westfalica, jak to nazwali starozytni Rzymianie.
Wyjade spod tej bramy na Westfalie i rusze w kierunku Dolnej
Saksonii. Potem bedzie Saksonia - Anhalt, Barnderburgia i Forst -
Zasieki. Nie znam sie specjalnie na internetowych adresach ale
Ciebie interesowalaby zapewnie prowincja kanadyjska lub
ewentualnie amerykanski stan a nie niemiecki land.

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym