At 15:06 00-03-26 +0100, you wrote:

>To Pani zdanie...

>Jak wyzej...
>
>Krzysztof Borowiak

Panie Borowik
Jest to nie tylko moje zdanie, ale zdanie kazdego normalnego i uczciwego
czlowieka.

Bzdury, jakie pan tu wypisuje sugeruja, ze albo nie jest pan rzeczywista
postacia, a jedynie wymyslona przez kogos dla "zabawy" i prowokacji fikcja,
albo jezeli pan istnieje, to jest pan zdemoralizowanym marnym indywiduum, o
przestepczych zamiarach i chorej osobowosci. Po serii panskich malo
interesujacych i w sumie smiesznych by nie rzec kabaretowych wystapien na
tym forum, latwo dochodzi sie do wniosku, ze nalezy pan do nielicznej, na
szczescie,  grupki nawiedzonych polidiotow, ktorzy odwolywaniem sie do
goebelsowskiej retoryki usiluja  zwrocic na siebie uwage.

Zadalam sobie trud zajrzenia na strony tzw partii Narodowe Odrodzenie
Polski. Artykuly tam zamieszczone sa mniej wiecej na tym samym poziomie
obrzydliwstwa co Mein Kampf.  Dzieki Bogu, swiat rozwija sie w normalnymn
kierunku i raczej mala jest szansa na powtorzenie scenariusza z wiedenskich
i monachijskich piwiarni lat dwudziestych.

W Rzeczypospolitej przeczytalam, ze do Parlamentu wplynal projekt o
zdelegalizowanie tego stowarzyszenia za jawne szerzenie nienawisci i
antysemityzmu. Tak wiec panie Borowik, niech pan wezmie na wstrzymanie.

Prosze sobie darowac trud odpowiadania na powyzszy posting.

Izabela J. Bozek
"Common sense is my sense; other people's sense,
 when it is different from mine, is little better than nonsense."

Charles Ammi Cutter, "Common Sense in Libraries"

Odpowiedź listem elektroniczym