Anna Niewiadomska wrote:

> interesuje mnie stanowisko polskiej hierarchii koscielnej w sprawie tego
> referendum. Pare lat temu, argumentujac przykazanie "Nie Zabijaj" nie moze
> byc poddawane pod glosowanie, bardzo glosno przeciwstawiala sie ona innemu
> referendum w sprawie tego samego przykazania.

No tak, tym Polakom w HongKongu to juz sie wszystko myli: kara smierci
po prawomocnym wyroku sadowym, przeciwko ktorej KK nie oponuje, z aborcja,
czyli morderstwem dokonanym wspolnie przez matke i lekarza na niewinnym
dziecku, o ktorej KK wypowiada sie jednoznacznie!

Rzeczywiscie, roznica "inaczej"...

Jeszcze dostrzegajacy roznice
Krzysztof Borowiak