Zbigniew J Koziol:

>W tej chwili mam na uwadze nastepny protest do przeprowadzenia. Na razie
>dyskutowany byl na liscie Polska. Na pewno tutaj ta druga sprawa tez dotrze
>szybko. Wazniejsza jest.

Czy chodzi o witryne Centrum Wiesenthala, na ktorej umieszczono
symbol swastyki obok slowa 'endecja'?

Nie mam nic przeciwko ewentualnemu protestowi, zadna polska
partia przedwojenna, nawet najbardziej antysemicka, nie powinna
byc laczona z horrendalna symbolika Hitlera i jego NSDAP.

Jednak w zadnym wypadku nie moglbym podpisac sie pod proponowanym
na Panskiej witrynie listem. Kazdy akapit obraza jedynie adresata i
zaden akapit nie zawiera chocby jednego rzeczowego argumentu.
List nie ma zadnej logicznej struktury, niczego nie wyjasnia
i jest odrazajaca, chaotyczna, antysemicka diatryba.

Ostatni akapit, szczegolnie przerazajacy, jest w swej tresci
podobny tego, co wypisywali kiedys o Zydach sami nosiciele symbolu
przeciw ktoremu list rzekomo protestuje.

I jeszcze jedno. Pamietam, ze kiedys autor listu bronil i cytowal
na tym forum naziste Davida Irvinga, na ktorego domu w Londynie
tez kiedys wisialy swastyki i w ktorego salonie nad kominkiem
znajdowal sie do niedawna portret Adolfa Hitlera. Dlaczego wtedy
te symbole nie budzily u autora protestu odrazy?

Nikt, komu drogie jest dobre imie Polski i Armii Krajowej
nie podpisze sie pod listem Wilhelma Glowackiego.

Tomasz J Kazmierski

Odpowiedź listem elektroniczym