On Sun, 7 May 2000 01:08:32 -0400, Janusz Januszewski <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

>Coz,  bolszewicka lobuzeria skladajaca sie z dzieci przywodcow lat
>piecdziesiatych objela wladze. I to nie Polska upadla dzisiaj ale ona sie
>jeszcze od tamtych  pamietnych czasow wogole nie podniosla.

>Janusz Januszewski

Ten parszywiutki, liczacy na internetowa bezkarnosc,
antysemita jest za mlody i nawet za glupi, zeby byc
synem Bieruta, Gomulki, Cyrankiewicza, Zymierskiego,
Rokossowskiego, Bermana, Minca, Radkiewicza, Moczara,
Spychalskiego... Pesymizm Pana Zbyszka z powodu
istnienia w Polsce antysemickich kreaturek, jak ten
z Kielc, jest chyba przesadny, bo za kilka-kilkanascie
juz lat beda sie w Polsce brzydzic antysemityzmu, nie
bedzie sie mozna w towarzystwie pokazac bez utraty twarzy,
gdy sie bedzie wykonywac zalosne antysemickie gesty
i "rytualy". Na Internecie dluzej to potrwa, bo przy
wszystkich plusach Internetu, jest to przystan dla
wszelkich tchorzy, anonimow, jest to miejsce gdzie mozna
na ogol liczyc na brak odpowiedzialnosci za wystepki, w
tym antysemickie i rasistowskie. Widzimy, ze nie zawsze
tchorzom i szmalcowniczym duszyczkom wszystko uchodzi na
sucho, wiec nie ma co, Panie Zbyszku, az tak zalamywac ra/k.

    Wlodek

PS.  Czyzby na P-L niektorzy uczestnicy podzielali
sentyment ponizszej wypowiedzi przylapanego
smarkacza z Kielc?