On Sun, 14 May 2000 18:17:28 -0700, you wrote:

> [...]
>jezeli bezrobocie jest 6.8% wedlug pana plus statystyki rzadowe, a Fraser
>twierdzi ze 8.7%- co wedlug pana jest nie tak, to rozumie.
>Ale jezeli Pan pisze ze Frazer korzysta z danych rzadowych, to co jest nie/tak:
>-panskie 6.8%(tak/nie),
>-Frasera 8.7%(tak/nie),
>-lub panskie plus Fraser, bo posluguje sie rekomendowanymi przez pana
>zrodlami, czyli ani tak, ani nie. W takim razie cos posrodku-;).
>Wie pan, ogolnie rzecz biorac, panski wywod logiczny o bezrobociu versus
>zrodla, przypomina mi "ni pies, ni wydra", zeby nie wspomniec o drugim

Wytlumacze wszystko naszemu drogiemu panu Glowackiemu powoli i
dokladnie. Prosze usiasc wygodnie panie Glowacki, odsapnac, rozluznic
wszystkie miesnie z (uwaga!!! bardzo wazne!!!) wyjatkiem zwieracza i
postarac sie przez pare tylko minut myslec logicznie. Jest Pan gotowy?
Zaczynamy wiec, Raz, Dwa, Trzy...

Powolal sie Pan na dane Fraser Institute i podsumowal wiarygodnosc
Statistics Canada piszac:

"Ktokolwiek jeszcze dzisiaj wierzy kanadyjskim statystykom,
szczegolnie tym rzadowym, nalezy albo do zlobkowiczow albo i rycerzy,
tyle ze nie z powodu odwagi"

Na co ja odpowiedzialem:
"Bla, bla, bla,...bla. Ja zwykle paranoiczna paplanina bez pokrycia w
faktach. Podaj szanowny belkocie statystyki potwierdzajace
stwierdzenie, ze "Ktokolwiek jeszcze dzisiaj wierzy kanadyjskim
statystykom nalezy albo do zlobkowiczow albo i rycerzy" i wyjasnij
dlaczego im uwierzyles.
Przypomne tez, ze Frasier Institute uzywa we wlasnych reportach danych
pochodzacych miedzyinnymi od Statistics Canada."

Co niestety spowodowalu w procesorze pana Glowackiego krotkie spiecie
i reakcje przypominajaca atak szalu. Na przyszlosc prosze o wiecej
ostroznosci panie Glowacki, niech Pan czyta uwaznie i nie zapomina
zawczasu polykac zapisanych przez lekarza pigulek.

Wracajac do panskich danych, to na stronie Instytutu Frasera nie udalo
mi sie zlokalizowac zadnych dokumentow potwierdzajacych panska liczbe
8.7%. Czy jest Pan pewnym, ze pisze Pan o kwietniu 2000 a nie kwietniu
1998? Prosze o link do materialu zrodlowego.
 http://www.fraserinstitute.ca/

Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym