At 05:25 PM 14/05/2000 +0200, you wrote:

>Panie Kaziku, to jest tak: ludzie podli, ktorzy z racji swej marnosci
>poddali sie systemowi, ba, byli nawet jego piewcami czy funkcjonariu-
>szami, chocby tylko partyjnymi - tacy ludzie nie moga zniesc tych,
>ktorzy okazali sie twardzi i wierni najwyzszym wartosciom, chocby za
>cene biedy, ponizenia, zdrowia czy  - a bywalo tak - nawet zycia.
>I takie miernoty zrobia teraz wszystko, aby opluc tych prawych,
>bo przeciez (to sa ich argumenty) wszyscy zylismy w socjalizmie,
>wszyscy jestesmy skazeni pietnem homo-sovieticusa, wszyscysmy sie
> [...]

Herbert sie w grobie przewraca, jak slyszy takie bzdury w wydaniu plaskiego
niedouczonego antysemity i hipokryty. Pan jest tak klarownym przykladem
demoralizacji, umoczenia w komunie i braku jakiejkolwek moralnosci, ze az
trudno uwierzyc , ze cos takiego w ogole istnieje. Pana enuncjacje
przywoluja stare rosyjskie powiedzenie - smieszno i straszno.

Izabela J. Bozek

"Common sense is my sense; other people's sense,
 when it is different from mine, is little better than nonsense."

Charles Ammi Cutter, "Common Sense in Libraries"

Odpowiedź listem elektroniczym