Wlasnie, czy ktos ogladal "Dogme"? Nie mialem okazji zobaczyc tego filmu,a
zdaje sie ze Lars von Tiers ma calkiem sporo ciekawych rzeczy do
przekazania. Tak mi sie przynajmniej wydaje czytajac streszczenia i
scenariusze kolejnych flmow. :-) Co Szanowni Panstwo mysla o jego
tworczosci?
.
Aleksander Heba

[...]
>   za wielki sukces swoj i czytelnikow
>   uznali ostatnio wycofanie sie dystrybutora z rozpowszechniania
>   w Polsce filmu "Dogma". Walcza z wszelka "pornografia",