At 04:23 PM 6/5/00 +0800, you wrote:
>                Witam!
>
>        Poniewaz czesto niektorzy tu pisuja o tzw "Europie", przesylam
>        moje przemyslenia na ten temat.
>
>        Czy istnieja Afrykanie, ktorzy mowia, ze chca wejsc do Afryki?
>        Czy kto widzial Azjate, ktory twierdzi, ze chce wejsc do Azji?
>        Czy kto slyszal o Amerykanach, co koniecznie chca wejsc do
>        Ameryki? Czy kto spotkal Australijczyka, zajetego wchodzeniem
>        do Australii?
>
>        Lecz widziano i slyszano Europejczykow, ktorzy pchaja sie z
>        wielkim trzaskiem do Europy...
>
>Grzegorz Rumatowski

To z Austrii tego nie widac? Informuje wiec mieszkancow Starego Kontynentu,
ze gdy obserwuje sie z zewnatrz, to w Europie (w skrocie EU) lezy
kilkanascie krajow Unii Europejskiej i jeszcze moze Szwajcaria. Oprocz
Europy, na zachod od Uralu sa jeszcze dwie czesci swiata. Tzw FSU,
siegajaca nawet za Ural i obejmujaca kilka krajow azjatyckich, oraz tzw.
Central and Eastern Europe. Wcale nie dziwie sie Europejczykom z tej
ostatniej ze chcieliby "wejsc do Europy".

Michal Niewiadomski

:-)

Odpowiedź listem elektroniczym