Pna Tom pyta :

>  Interesuje mnie, i to bardzo, tylko jedno. Czy przy okazji
>  programu w TVN na temat afery nyskiej pojawily sie tam trzy
>  wyklete slowa : "jednomandatowe okregi wyborcze"?

Oczywiscie, ze sie nie pojawily. Jak zawsze w podobnych przy-
padkach wykorzystano propagandowo skandaliczne zachowanie pani
Grzeskowiak, zeby ja maksymalnie obsmiac, nie wdajac sie w mery-
toryczne szczegoly przyczyn konfliktu. Najlepiej byloby przytoczyc
z tasmy, ale nie nagrywamy tego programu, bo nie ma po co.

Jeszcze gorzej jest u babci, ktora od pewnego czasu bardziej in-
teresuje sie polityka niz teatrem i sztuka. Ale u niej w domu jest
tak, ze kiedy na ekranie pojawiaja sie: Kalisz, Falandysz, Miller,
Kwasniewski, red. Kwiatkowski, albo jakis satyryk pokroju Rewin-
skiego, czy Olgi Lipinskiej, czy tego bigbitowca, co sie rozbieral
przed premierem (chyba Skiba w RTL7) to babcia natychmiast przelacza
kanal, wychodzac z zalozenia, ze ma prawo wyboru gosci we wlasnym
domu. ;-)

Katarzyna