On Wed, 20 Sep 2000 15:13:22 +0200, Malgorzata Zajac
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Znany polski aktor powraca ze szwagrem jego starym
>Polonezem (*) z Zakopanego do Warszawy. W czasie
>przejazdu przez most Debnicki w Krakowie samochod
>nagle staje i nie daje sie uruchomic.

Jako turysta czesto odwiedzajacy Polske i
zywotnie zainteresowany bezpiecznym przejazdem na
trasie Warszawa-Zakopane, mam nastepujace pytanie. Czy
rzeczywiscie nalezy jechac przez ruchliwe centrum
Krakowa i potem ryzykowac zycie na trasie nr 7 (przez
Kielce, Radom)? Jest przeciez wygodny przejazd dwupasmowa
obwodnica do Katowic i potem tzw. "gierkowka", tez dwupasmowa,
do samej Warszawy. Moim zdaniem tak jest nie tylko szybciej,
ale, co wazniejsze, ma sie tez wieksza szanse dojechania
na miejsce.

tjk