Anna Romanowska wrote:

> I jeszcze gwoli uzupelnienia chce Tobie rowniez przypomniec, ze p. =
> Borowiak podpisuje sie raz jako Krzysztof a czasem jako Chris.

Pani Aniu, podpisuje sie ZAWSZE Krzysztof (do sprawdzenia
w archiwum). W Netszkapie mam ustawione "Chris" tylko ze
wzgledu na prowadzenie korespondencji z obcokrajowcami,
dla ktorych "Krzysztof" jest nie do odczytania (nie mowiac
o wymowieniu!).

To tyle gwoli sprostowania.

Natomiast p. Owoc zasluguje - moim zdaniem - na puchar
Sprawiedliwego wsrod Narodow Poland-L za umieszczenie
moich maili na rownym poziomie wulgarnosci z pozostalymi
wymienionymi z nazwiska osobami. Ale coz, takie wymogi
poprawnosci politycznej, aby bic obie strony.

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym