Pan Tomasz Kazmierski:

> Jest jeszcze inna, wazniejsza sprawa. Gazeta Wyborcza,
> zamieszczajac taki tekst, niebezpiecznie gra uczuciami
> religijnymi i budzi emocje, nad ktorymi w pewnym momencie
> mozna nie zapanowac.  Nic tak nie dzieli ludzi i nie budzi
> tak wielkich pasji, jak obraza wartosci sacrum.  W swiecie,
> w ktorym ja i Ty zyjemy, tego rodzaju wystapienia nazywane
> sa bigoteria i nie widac ich nawet w najgorszych gazetach.
> Polsce potrzeba teraz dzialan pozytywnych i budowania wspolnot.
> Szyderstwa religijne niczego nie buduja, jedynie niszcza i
> sa dowodem postawy co najmniej bardzo nieodpowiedzialnej.

Pan Marek Kowalewski :

> Wypisz wymaluj pasuje do oceny dzialalnosci RM , wystarczy
> jedynie zastapic slowa "Gazeta Wyborcza"  nazwa oswieconej
> rozglosni.

Zapomnial Pan dopisac slowo "mojej" przed slowem "oceny". To
chyba Panska ocena, bo z pewnoscia nie moja.

Bardzo Pana przepraszam, ale czy przypadkiem panie Marku nie
cierpi Pan na obsesje na punkcie Radia Maryja, zupelnie podob-
nie jak pani Uta Zablocki-Berlin? Gdzie Pan konkretnie widzi
w Radiu Maryja obraze wartosci sacrum? Gdzie Pan widzi szyderstwa
religijne?

Zauwazylam, ze pewne pojecia oboje traktujecie instrumentalnie.
Dziwnie jakos nie umiecie ich dostrzec tam gdzie rzeczywiscie
wystepuja, i to niekiedy w duzym natezeniu. Zawsze dostrzegacie
za to najdrobniejsze potkniecia Radia Maryja.

Zacytuje jednego z szacownych wspoldyskutantow :

              Zalosne !

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym