Katarzyna Zajac wrote:

> Przepadam za wspomnieniami. Swietne. Ze swojej strony bardzo
> dziekuje. A gdzie Pan ma na swojej stronie opis lawiny pod Szpi-
> glasowa Przelecza w Tatrach ? Pamietam, kiedys czytalam. Tamto
> wspomnienie bylo pasjonujace. ;-)
>
> Katarzyna

Trzeba trafu, ze dzisiaj o 16:25 TVPolonia nadalo reportaz
pt. "Dom Ukrainny" wlasnie o powrocie mego towarzysza z
pierwszej wyprawy w Bieszczady Andrzeja Rostworowskiego
do dawnego domu rodzinnego na Wolyniu. Laczy to jakby
me dwie relacje: z Bieszczad i druga w przygotowaniu
o niedawnej podrozy na Ukraine, tyle, ze ta dalsza.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym