W srode, 11 X Anno domini MM, Pan Stefan Buchholz napisal:

...[niepotrzebne wycieto]

> - Mam poglady republikanskie i naleze do Partii Republikanskiej w USA.

Czyli jest Pan przeciwnikiem monarchii?

...[znow ciecie]

> - Uwazam, ze obecna demokracja idzie zdecydowanie na lewo.

Demokracja zawsze byla na lewo. Jak to Marx powiedzial: "Aby
wprowadzic socjalizm, wystarczy demokracja" (dokladnego brzmienia nie
mam w glowie)

> - Jestem niereformowalnym przeciwnikiem wszelkiej odmiany komunizmu.

Socjalizmu tez?

Jezeli nie ma Pan checi odpowiadac na forum listy, moze Pan
odpowiedziec prywatnie.

> Pozdrawiam.
> Stefan Buchholz

Rowniez pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym