On Fri, Oct 13, 2000 at 01:15:55PM -0400, Stefan Buchholz wrote :
> Witam,

rowniez witam!

...[ciach]

> Bardzo chetnie - faktycznie nie posiadam.

Wlasnie, po pogrzebaniu po sieci doszedlem do wniosku, ze nie musze
wstukiwac. Kazania Sejmowe X. Piotra Skargi znalezc mozna pod
http://monika.univ.gda.pl/~literat/skarga/index.htm

Chodzi mi konkretnie o Kazanie Szoste "O MONARCHIJEJ I KROLESTWIE,
ALBO O CZWARTEJ CHORBIE RZECZYPOSPOLITEJ, KTORA JEST Z OSLABIENIA
KROLEWSKIEJ DOSTOJNOSCI I WLADZEJ"
(http://monika.univ.gda.pl/~literat/skarga/0006.htm)

Jesli zas chodzi jeszcze o wyzszosc monarchii nad innymi ustrojami, to
pozwole sobie zacytowac Homera: "Mala est pluralitas principum, sit
ergo unus rex". ["Niedobry jest rzad wielu, niech wiec jeden rzadzi
krol"] (Iliada, II, 198-199)

> [...]
> Niepodoba mi sie sposob sprawowania wladzy wewnatrz AWS-u. Z drugiej strony
> nie widze innej alternatywy na SLD. Moze w Polsce zawiaze sie na powaznie
> partia republikanska przystosowana do warunkow polskich.
> Powracajac do AWS-u to powstal on przy duzym wkladzie zwiazkowych dzialaczy
> przefarbowanych na politykow a to jest wielkim nieporozumieniem.
> Zatarl sie podzial na pracodawce i zwiazki zawodowe a to jest sytuacja
> chorobliwa na ktorej najmniej zyskaja pracownicy, ktorych zwiazki zawodowe
> powinne bronic. Ta obecna Solidarnosc nie ma nic wspolnego z tamta

A mi sie glownie nie podoba, ze AWS glosi socjalizm, czego chyba Pan
nie zaprzeczy?

> Pozdrawiam.
> Stefan B.

Rowniez pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym