On Tue, 24 Oct 2000 16:49:09 +0200, Uta Zablocki-Berlin <uta.zablocki-
[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Tomasz J Kazmierski :
>/../
>
>Prosze tu popatrzyc:
>http://www.official-documents.co.uk/document/cm40/4090/contents.htm

Tak, to jest wlasnie raport Komisji Lorda Jenkinsa. Juz drugi
raz wskazuje Pani ten link, a ja juz drugi raz powtarzam glowna
konkluzje raportu. Dokladnie Jenkins proponuje australijski
system jednomandatowy Alternative Vote w 85%, a tylko w 15%
proporcjonalnosc. Wszystkie szczegoly znajduja sie w raporcie.
Parlament nie podjal dalszych prac nad reforma prawa wyborczego.

>O ile pamietam obiecal ta reforme Blair w wyborach.

Tak, obiecal liberalom. Blair zawarl przed wyborami koalicje
z partia socjalliberalna,a po wyborach wywiazal sie z danego
im slowa i powolal Komisje w Izbie Lordow, ktorej zadaniem bylo
opracowanie reformy brytyjskiego prawa wyborczego.
Przewodnictwo Komisji powierzyl wybitnemu
dzialaczowi partii Socjalliberalnej, Lordowi Jenkinsowi.
Dalszy ciag juz znamy.

Do pozostalych argumentow w Pani liscie ustosunkowalem sie
juz wczesniej.

tjk

Odpowiedź listem elektroniczym